Industri

09.05.2019 kl 16:50 6848

Hva så ? Beklager , jeg er idiot som har Nel som en av selskapene som jeg har aksjer i, til en meget fin pris. Er du misunnelig av at Nel har gått så mye opp - og at du ikke har aksjer i Nel?? - er det det du mener??- Nytter ikke å sammenligne selskaper sånn. SSHIP den kommer nok den også- liker det selskapet også. Mye bra kjøp på børsen forresten.Børsen er billig i et perspektiv ! Det er sånn at jeg som person liker å tjene penger på børs - sammenlignet med visse andre som kun skriver kun negativt om selskaper som de ikke har aksjer i - de må ha et problem - om det er fritids-problem vites ikke.Men mest sannsynlig. Ha hodet på rett plass - det er det viktigste instrumentet du har - bruk det på fornuftige ting . Så igjen - jeg beklager som den største idiot har jeg Nel aksjer . Nel har et luksus-problem. Emisjoner til bruk av å vokse riktig er et nødvendig instrument - ellers kunne de ha lagt ned med en gang. Har du ikke penger så får du ikke gjort en dritt. Hvor skal de ellers få penger ifra?? Det er for mange her inne som ikke skjønner hvordan de bygger en butikk. Nå får vi håpe på Usa og Kina

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.