Dagens tema

kaunis
23.04.2019 kl 12:57 192

Vet ikke om jeg skal le eller gråte, her surrer du fælt og tillegger meg meninger jeg ikke har. Jeg har faktisk vist forståelse mot deg ut fra hva du skriver og hva du mener selv. Jeg mener ikke noen er dumme når jeg innrømmer at hele problematikken med subsidier ikke er lett å sette seg inn i og at det derfor er svært mange som ikke gjør det før de taler, slik jeg oppfatter deg.I dag er de fleste gårdbrukere/bønder utdannet i flere år på landbruksskoler og er derav fagfolk.Mange har høyskole også og de er en gruppe med svært forskjellig utdannelse og mange har levd på gård hele livet. Tror de er ganske godt faglig kvalifisert til det de driver med. Hva gjelder div lån og slike private ting har ingenting med den saken som gjelder subsidier. Så innrømmer du jo at det er kompleks men samtidig beskylder du meg for å mene at andre er dumme, forde jeg skriver akkurat det. Jeg har ikke sagt at bonden skal har mer støtte, men visst boden ikke kan leve av drifta si, må han legge ned eller ta arbeid utenfor bruket.Dette er det mange som må og dagene blir lange, men det er mange idialister på landsbygda i Norge, og derfor har vi et fint kulturlandskap over hele Norge. Dette til tross for at noen ikke evner se dette i en større sammenheng.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.