Dagens tema

hankatten
22.04.2019 kl 20:40 282

Kaunis, om få dager skal potetene i jorden. Hadde vært gøy med troll i år, men de er litt uvanlig her i området. Jeg har senest i dag bistått med oljeskift på traktoren, 7 liter på motoren og 27 på transmisjonen ettersom intervallet på 100 timer nærmet seg etter flere uker med vedkløyving. Jeg er ingen stor bonde, men jobbet som gårdsgutt frem til mitt yrkesliv og stepper inn i ny og ne enda. Men det forandrer ingenting, det er prinsippene om urimelighet det dreier seg om. At noen nyter godt av subsidier gjør det ikke automatisk rett. Om jeg tar så grundig feil, hvorfor gjør ikke flere land som oss? Og, mer viktig: kan det du sier kanskje være meget subjektivt? Tar jeg feil bare fordi du er uenig? Evner du å se forskjellen mellom å være uenig og ta feil?
Redigert 22.04.2019 kl 20:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.