IKT

Collin
18.04.2019 kl 15:42 917

https://www.fri-kopenskap.se/article/view/657182/coop_levererar_natmat_till_flygplatsen_mycket_mer_pa_gang
Se her ja. Begynner å bre om seg. Dette tyder på at piloter har vært såpass gode at de ruller ut flere steder. Typisk kan jeg sitte på flyet hjem fra USA å få kjøpt melken og brødet som jeg plukker med meg hjem. Jeg husker at jeg på søndager alltid dro innom en bensinstasjon for å kjøpe melk. Typisk for de som er ute å flyr, handler mer og mer kapitalvarer også? Det kan jo legges til i den vanlige handlekurven. Tenk utenfor boksen, tenk muligheter.

"Vi har planen färdig och kan rulla ut den här typen av lösningar egentligen hur snabbt som helst".
– Vi börjar med att utvärdera testet med en bil. Om det slår väl ut så är det absolut möjligt att vi byter till skåp.
Redigert 18.04.2019 kl 15:53

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.