Olje og Energi

bergsmofs
05.04.2019 kl 14:33 4408

Bæærnt: Du må bare skrive,du har mange gode betraktninger å innspill. IOX er sikkert en flott aksje å kjøpe,selge å kjøpe i. Enhver har sin taktikk. Det som er ille på trådene det er når det kun skrives ting som ikke har hold noen steder, å er kun spekulasjon. Min spekulasjon er at jeg spekulerer i at de vil utvikle Lla 47,øke mine verdier som aksjeeier. Skeptisk er jeg også av og til, å er man totalt negativ til aksjen, selg. IOX er en oljeknøtt, har lån, leter etter olje, har utfordringer så det holder i området. Men jeg synes fortsatt at de nærmer seg et nytt steg og nivå. De er mer stabil enn litt tilbake i tid. Fordi de har evnet å løse noen store utfordringer. Nå er de snart klar med neste borefase. « likely not until 2019» Vi er nå i 2019. Har man troa, øker man når aksjen selges ned i ventetiden, å venter på at ledelsen, nok en gang, fikser avtaler å fremdrift. Jeg heier på ledelsen å IOX?? NB: Risiko aksje ? men fra ? til ?? er mitt håp

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.