Bil og motor

mishka
28.03.2019 kl 11:49 478

Helt sikkert riktig at Tm3 fortsatt kommer til å selge bra. Må bare få gjenta det Kent Andersen skrev i sin kronikk på Document: Trenger man en hammer så kjøper man ikke en sag. Det er ikke verre. Har man et kjøremønster som tilsier dieselbil så kjøper man det og omvendt med elbil. Problemet med norsk avgiftpolitikk er bare at noen politikere har bestemt at alle trenger en elbil uansett kjøremønster. Og man skal ikke veldig langt før "styret" begynner. Det er bare å lese artikkelen til Frank Williksen som er en meget habil motorjournalist så forstår man hva elbil er god på og ikke god på. Så får man bare kjøpe det som passer, helst uten at noen politikere skal være med å velge. Her er lista med lading Williksen hadde. Det er stor sett 50 min for 2 timer med kjøring,.

Slik så kjøreskjemaet vårt ut sørover:
Avgang Drammen 06.15 (Rest km: 380)

Ankomst Larvik 07.10 (Rest km: 263)

Avgang Hirtshals11.45 (Rest km: 254)

Ankomst Randers 13.15 (Rest km: 43 – lading)

Avgang Randers14.10 (Rest km: 400)

Ankomst Aabenraa 16.00 (Rest km: 158 – lading)

Avgang Aabenraa 16.45 (Rest km: 409)

Ankomst Bispingen 19.10 (Rest km: 65 – lading)

Avgang Bispingen 19.55 (Rest km: 379)

Ankomst Rhüden 21.25 (Rest km: 136 – lading)

Avgang Rhüden 22.15 (Rest km: 409)

Ankomst Wehrheim 01.10 (Rest km: 14 – lading!)

https://www.tv2.no/a/10102444/

https://e24.no/pluss/bil/noen-maa-finne-opp-batteriet-paa-nytt-for-at-elbilen-skal-ta-over/24537681

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.