IKT

Norviking
27.03.2019 kl 17:24 1948

Litt KMM på tråden for tiden ser jeg !
Jaja DET får vi vel tåle.
Ting tar tid og vi alle venter utålmodige .
Ja noen mer utålmodige enn andre .
Men husk hva som foregår i kulissene .
Jeg tror det er ganske store endringer som skjer med selskapet for tiden uten at vi aksjonærer har innblikk i alle ledd.
Noe av det de jobber med ser vi resultater av allerede jfr kostnadskutt etc., mens andre saker tar litt lengre tid.
Jeg er ikke i tvil at den som fortsatt blir med vil bli rikelig belønnet.
Husk vi er i slutten av mars nå og da er vi ikke langt unna utbytte som kommer.
Mange av selskapene på OSE har ikke kapital til å betale ut utbytte , DET har Strong !
Ja og ikke nok med det , vi får faktisk 10% økning i utbyttet fra i fjor til i år!
Det er mange aksjer på OSE som har gått mer trått enn StrongPoint i år , så jeg klarer ikke se at det ser så veldig svart ut for oss.
Og StrongPoint er jo "bare" opp 11,24% hittil i år :)
Strong er solid og mange bein å stå på.
Husk også at jo flere systemer vi får opp å gå desto mer blir det i løpende inntekter fra lisenser og service.
Dette korrelerer jo og vil bare balle på seg mer og mer.
Selv om det er langt mellom de store meldingene så har jeg vel aldri vært mer bull enn nå.
Som jeg har sagt før.
Her er det kjøp og hold som gjelder.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.