Offshore

Fischer
27.03.2019 kl 13:46 1342

På denne tiden i fjor lå aksjekursen ca. 4-5 kr over dagens kurs for så å få et rykk til kr 40 + ila. 1 1/2 mnd. Dersom positiviteten fra q4 presentasjonen opprettholdes samt at tallene blir bedre en consensus, tror jeg helt klart vi kan få en lignende situasjon som i 2018.
Nå vil andre forhold i aksjemarkedet spille inn ifht. dette. Oljepris, generell vekst i økonomien samt utfall av handelskrig er her de viktigste parametre. Skal ikke spå for mye her men jeg har tro på at pgs leverer gode Q1 tall, samt at handelskrig får et positivt utfall. Oljeprisen tror jeg vil vake mellom 65 og 70 USD frem mot sommeren. Oppkjøp som ble nevnt her er jo en spennende tanke, men kan pt. ikke se hvem som skal komme på banen ifht. dette.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.