IKT

Collin
27.03.2019 kl 10:58 2160

Grantchester: det har du nok rett i, angående ordrene. Jeg tenker blant annet på nytt salgskonsept. Road Runners som virkelig ga oss fart. Det er det nye krefter som har fått på plass. Så får vi se om Tyskland allerede vokser godt i Q1? Også med nytt salgskonsept. Den viktigste funksjonen er på plass i CEO mener nå jeg. Jeg skal snakke med JT & co om ditt synspunkt på CMO/CSO som jeg langt på vei deler, men vil høre hva som er tenkt her. Jeg skal bla tilbake til Q&A som Vikingen sendte inn for oss, for der stilte du dette spørsmålet mener jeg å huske? En ting er rollen, en annen hvem som fyller den og hvor god vedkommende er. Det er det det handler om, de gode spillerne på laget. Jeg hadde ikke sittet i Strong lengre om jeg ikke trodde på ledelsen. Så langt har det vært et godt bytte, så får vi se om historien gir oss rett?

For å svare på denne: "Men dere gutta holder den kunstig oppe bare fordi du vil ut med bedre pris. ?". Jaha? Jeg gjør i alle fall ikke det. Om noe så er jeg en liten klump om foten fordi jeg har tradet Strong. Altså stikk motsatt av hva du forfekter. Jeg mener Strong vil stå på egne bein og at verdiene blir synlige snart. Med snart mener jeg inneværende år.
Redigert 27.03.2019 kl 11:05

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.