Bil og motor

mishka
26.03.2019 kl 14:57 745

Om sommeren når jeg er innom Norge pleier jeg ofte å ta en tur til Vestfold. Hehe, søndag ettemiddag på SC,en i Lier er et syn for guder. Egentlig merkelig, for skal ikke disse bilene ha en rekkevidde med norsk fartsgrenser på rundt 40 mil? De kommer vel ikke fra vestlandet alle sammen? Kø av Osloregistrerte Teslaer som tydeligvis ikke har nok strøm til å komme helt hjem. Samme ser jeg hele tiden på SC,en utenfor Uddevalla. Stopper ganske ofte der for å gå på bensinstasjonen like ved. Er det kø på en bensinstasjon så er det maks 2 biler foran og du er videre på under 10 min. SC,ene som ligger på tomta til et nedlagt gartneri i Herzprung mellom Rostock og Berlin er derimot som oftest helt øde.
Redigert 26.03.2019 kl 15:04

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.