Bil og motor

mishka
26.03.2019 kl 09:52 859

"Elon kommer ikke til å la mars i Norge gå upåaktet hen - mark my words!

Nei det tror ikke jeg heller. For oss som ikke er nyfrelste fremstår alt snakket om Elon gjør ditt og Elon sier datt som smått komisk. Er det noen her som f.eks. liker Mercedes som snakker om Dieter Zetscke på fornavn? Nei, tenkte meg det. De fleste vet ikke en gang hvem han er.

Som nevnt før så minner denne persondyrkelsen og hele "teslamenigheta" rett og slett om Scientologikirken. Alle som ikke er frelst er haters. Vi som som ikke umiddelbart er frelst trekker litt på smilebåndet. Første gang en kompis begynte å snakke om hva Elon hadde sagt i den nye podcasten, litt blank i øya og nyfrelst, så vi andre på hverandre og synes det var litt latterlig.

Markedsføringsmessig er det ganske enkelt genialt. Og den som sluker agnet raskest er Ola Dunk. Akkurat som med Apple-produkter. Der har jeg selv vært medlem av menigheta i 30 år. Og etter alle disse årene med ganske kompliserte programmer for grafisk bransje har også jeg funnet ut at man skal ha behov for veldig tung programvare av spill på en telefon for ikke å klare seg utmerket med en hvilken som helst kinatelefon til rundt 2000 spenn. Og selv da kan man gjøre jobben minst like bra med kinavare for halve prisen.
Redigert 26.03.2019 kl 09:58

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.