Farma

SomSa
22.03.2019 kl 13:02 2030

"Det er da ingen ledelse med kompetanse som venter med å hente penger til alle skjønner at det kommer en krise emisjon"

Mitt største spørsmål og problem ligger her, det var ikke nødvendig å gjennomføre en grisete kriseemisjon hvis det ikke var en ukjent krise i selskapet. Som sa mitt største mistanke er at de ikke har gode data fra TG02, kanskje blir flere forsinkelser.... Jeg finner ikke en god forklaring på hvorfor Soug og styret skulle gjennomføre en kriseemisjon nå.
Targovax har også 40-45 mil gjeld til det fiske staten. Tidligere har Oncos finansiert sine studier på statsfinansierte lån uten renter. Disse skulle tilbakebetales etter hver. Det kan hende at targovax ikke har klart å utsette utbetalingene og en del skal tilbakebetales... Jeg vil ikke øke min beholding før jeg vet årsaken til emisjonen. Bare husk at på slutten av 2019 eller begynnelsen av 2020 blir en ny emisjon.......

Aksjekursen er ødelagt når så mange aksjer er omsatt på ca. 7 og det kommer 10,5 mil nye aksjer på markedet . Det må komme en sensasjon nyhet før aksjen stiger over 10.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.