Bil og motor

mishka
21.03.2019 kl 21:40 1674

Ja, touch i bil er noe dritt, men nå er det stemmestyring som gjelder. Mercedes A-klasse: "Hey Mercedes make it 2 degrees warmer". Skulle ikke forundre meg at Tesla 3 har dette også. Alle biler blir slik etterhvert, også Mercedes. Foreløpig har tyske premiumbiler egne knapper for varme, ventilasjon og volum på radio og det er jeg enig i er bra. I tillegg til touchpad som er langt bedre enn touch-skjerm. Selv min 4 år gamle frittstående tom-tom fra Elkjøp har stemmestyring, men den er så ubrukelig at den ligger og støver i et skap. Prøv stemmestyringen med Siri på Iphone. Kona sa tvaj you mat som er å banne på russisk. Siri svarte på norsk: Det var ikke høflig sagt 😀. Welcome to the new world.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.