IKT

ArtDude
21.03.2019 kl 08:55 760

Jeg fikk med meg produksjonsproblemene, og omtale av de i Q4. Det syntes jeg var negativt. Det er vi enig om. Så var det en informasjon om at produksjonsproblemene var forbigående, men jeg sitter med et inntrykk av at man kanskje var litt utilpasset i omtale av dette. Husker jeg riktig, var det på dette punktet man adresserte at man hadde levert "delvis" på lovnader. Og at man har sterkt ønske om å være forutsigbar på hva man sier skal leveres. Det er slik de starter generalforsamlinger. Man lister hva man sier man skal gjøre, og kvitterer ut på hva man har levert.

Emisjon uten utvanning er positivt. Det tar bort det som var en risiko. Nå har man tid og penger, og oppsidepotensialet er inntakt.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.