Farma

gunlove
21.03.2019 kl 00:21 835

Jeg er litt redd for det du skriver, men jeg håper at forsikringsbransjen/Medicare i USA vil tvinge Cysview gjennom uansett. Det ser også lovende ut i Canada som det bor i underkant av 40 mill mennesker. Det er flere klinikker og sykehus som har BLCC på radaren og som trolig kommer til å installere i løpet av 2019-2020. Det er heldigvis andre interesse organisasjoner som presser gjennom beste behandling. Husk også at konsekvensen for å bli saksøkt er på et helt annet nivå i USA, spesielt når Medicare og forsikringsselskap har anbefalt Cysview. Man kan uansett ikke gjøre det man vil uten tanke på konsekvenser for individet, spesielt ikke i USA. Vi har også en CEO, amerikaner, som bør kjenne det meste av markedet i USA. Joda, dette går veien, ha tålmodighet, kursen beveger seg jo også oppover nå. Hadde ikke kjøpt aksjer i PHO uten at jeg tror dette går veien :)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.