Offshore

Anywhere
20.03.2019 kl 16:34 8232

Enig Bonzo, volumet er ikke overbevisende. Men jeg tror faktisk at kjøpere ikke har våknet skikkelig enda. Større volum ble omsatt for få uker siden rundt 6, og man må opp dit og over før man ser høyere volumer nå. Skal jeg spå videre bevegelse nå, så blir det svært brå oppgang til 6-tallet der noe mer volum enn i dag driver den dit og omsetning av mer volum skjer.
Men sant og si tror jeg at selgere nå sittere stillere og stillere i båten og ikke kommer veldig synlig ut før aksjen krabber opp mot 8-tallet. Da vil en del kortsiktig gevinstsikring skje, meg selv inkludert da jeg har overkjøp Archer nå ihht til egne bestemmelser på porteføljevekting. Men longposten min, den får ingen før tidligst slutten av 2020. Forhåpentligvis ikke før i 2025-26 dersom selskapets utvikling med tanke på mulig direkteavkastning blir som jeg tenker og som er potensialet i det vi allerede ser.:)

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.