Farma

19.03.2019 kl 23:57 1964

Jeg har styreleder og styremedlem erfaring ifra tidligere og det eneste jeg med sikkerhet kan si. At det er veldig opp til hvor flink styrelederen er til å delegere oppgaver til de andre styremedlemmene. Er han eller hun flink til det og styremedlemmene er engasjerte i å hjelpe flest mulig mennesker med å bli kvitt en blærekreft diagnose. Ja, så gjør de mest sannsynlig en veldig god jobb. Det ser jo tross alt slik ut og jeg konkluderte derfor med det den gangen jeg sjekket litt rundt det. De stemmer også over viktige beslutninger og oppdaterer daglig leder. Daglig leder må følge styrets beslutning til tross for egen mening. Som regel gir de fleste styrer daglig leder litt fleksibilitet, innenfor visse rammer.

Redigert 20.03.2019 kl 00:02

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.