Olje og Energi

bergsmofs
12.03.2019 kl 11:10 4143

For en god de år tilbake kjøpte jeg aksjer etter hva som gikk opp, solgte på tur ned, typisk IOX aksjer..... Der ting tar tid å usikkerhet er stor. Tapte mye penger på inn å ut, å vanskeligheter med å treffe på opp å nedturer. Så det sluttet jeg med. I noen år nå har jeg eid kun IOX, stolt på ny ledelse fra 2014 å fremover. Jeg har 70% avkastning på papiret nå. Ikke solgt, bare kjøpt når den har vært i nedadgående … Nå i det siste så ser i grunnen ting lyst ut. Mye av grunnstammen er på plass. Jeg stoler på at vi snart får gode meldinger å at 70 % blir til mye mer. Det er nok noen her inne som er mye dyktigere enn meg, som har solgt på topp å kjøpt seg inn på bunn igjen. Denne aksjen er således en flott aksje å kjøpe å selge i. Men som teksten i disse strengene over tid har avslørt, er det også en del som har brent sine fingre (eller brent opp kapital) med kortsiktig kjøp å salg, samt prøve å time det hele...… Jeg skal ikke belære noen her inne, men jeg deler min erfaring. Så siden noen spør (fjøsnissen) så deler jeg min erfaring. IOX står nå på en mye bedre plattform å synker ikke totalt ned i gjørma, som for ett år tilbake. Så valget mitt er stay long,kjøp på dipper.... Lykke til alle IOX eiere.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.