Olje og Energi

bokaj70
12.03.2019 kl 10:11 10786

Jeg kan se mine trofaste følgere stadigt hænger på 😁 desværre har jeg blokeret dem men jeg er sikker på at de er enige med mig.

Det gælder ikke dig Helloween. Du har ret. Jeg er pessimist i forhold til IOX, og jeg tror nu, at du ser samme risici som mig.
Du er blot optimist og tror mere på et positivt udfald.

Det et ikke umuligt at der kommer melding om at IOX et noget til enighed med SLS og dato på næste boring. Det håber jeg for aktionærerne.
Jeg giver det blot ikke over 50% sandsynlighed og nogle gode ind og udgange gennem årene har givet mig en stor gevinst i IOX jeg ikke vil gamble med.
Jeg er ikke helt ude og vil være bedre tjent med god end dårlig melding. Sidstnævnte giver mulighed for billigere indgang men hvorfor skulle man ønske at købe på dårlige nyheder? Vil hellere løbe lidt efter på god melding.

Så ingen interesse i at snakke kursen ned eller ønske om at aktionærerne der er All in taber deres penge.

Siger det blot som det er. Økonomien i IOX er åbenlyst katastrofal. Dårlige forhandlinger med det der kan være deres eneste redningsplanke... Alle advarselslamper blinker og man skal have en god potion risiko villighed for at være inde.

Jeg forventer mit blokerede heppekor vil bakke mig op som altid 😉
Redigert 12.03.2019 kl 10:12

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.