Finans

2019-NFL-DNB
05.03.2019 kl 05:04 986

"Etter dagens melding fra DNB er det klart at de ikke er involvert i hvitvaskingen de blir anklaget for.
TS. Hvor blåøyd og naiv er du?
Overbeviser en melding fra DNB og noe svada fra CEO at DNB er etisk og moralsk perfekt?
I fjor skrev jeg mye om de problemer DNB skaper for Norge og landets innbyggere. Hvis du ser under tickerkode DNB finner du det meste jeg skrev på HO - med link til mine blogger om temaet "Organisert aksje og obligasjonssvindel".
Nicket mitt ble slettet for et drøyt år siden og jeg har alle de slettede trådene unntatt: "DNB. Devern så lei jeg er av korrupte politikere."
.
Trenden er faktisk at DNB kursen går rett opp etter markante fall - men ifølge meg er det bare DNM som manipulerer kursen opp for å forhindre aksjonær misnøye - og en gryende interesse for hva jeg skriver om DNB/DNM/OSE/VPS/NTM.
.
TS. Du skriver som om du eier aksjer i DNB. Selg de - og short aksjen istedenfor.
Alternativet er at du selv - og andre - kommer til å se på deg som en lettlurt og samfunnsfientlig idiot...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.