Industri

Rockall
NRC 04.03.2019 kl 15:20 8963

Bedre posisjonert etter strategiske grep og med flere riktig store prosjekter i vente. Norden er en av verdens rikeste og mest stabile regioner, og med nordiske stater som kunder så skal inntjeningen til og med kunne bli bedre når en ny finanskrise kommer. NRC kan faktisk bli en slags hedge, for det er jo noe som kalles motkonjunkturpolitikk.

Flere vil nok hamstre NRC-aksjer når det blir skumlere tider, men da kan jo aksjen for godt ha kommet over 90 kroner for alt jeg vet, og jeg har sett at den har vært meget sterk ved børskorreksjon. Jeg tror på et nytt rally i NRC, og både selskapets kjøp av egne aksjer, nye kontrakter og kapitalflyt fra andre bransjeplasseringer kan få grafen til å bykse høyt opp.

https://nrcgroup.com/

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.