Olje og Energi

bergsmofs
03.03.2019 kl 20:28 2824

Jeg ble litt satt ut for en tid tilbake. Når det var sprik å lite hold i det som ble skrevet. Å bare negativt. Ser forøvrig at du har mer nyanserte innlegg. Det erbra, så fortsett med det. Det er forskjell på overdreven negativitet, hentet ut fra eget hode, å velment kritikk fordi faktiske beskrevne ting, event trekker it i tid. Mange ting jeg skulle ønsket var annerledes, spesiellt tidsbruk. Men det er oljeboring i et land full av utfordringer. Det må en ta hensyn til. Å dersom man ikke eier aksjer, å så skriver masse negativt hele tiden, blir de som har aksjer å troen, lei. Ting tar tid, men IOX står på terskelen til å bli større. Jeg har tillit til at ledelsen, utfører det de sier de skal. Min erfaring tilsier, at det skjer, de har navigert frem til nå, i meget vanskelig terreng. Men de driver fortsatt, å har meget gode muligheter til å finne gode oljereservoarer, i feltet Lla47. Det er en risikoaksje,da de er små, å de leter etter det sorte gull. Det står beskrevet i deres egne rapporter,å lese. Så derfor er det litt fortvilende, å lese de hoderystende negative innlegg. Enhver burde vite på gorhånd hvilken investering de gjør, Lykke til Carsten 1972, å alle andre med troa på egen investering,

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.