Farma

m73102
24.02.2019 kl 21:04 1342

Bravi - jeg mener i likhet med Helme5 at en selvfølgelig ikke skal se bort i fra historikken, men jeg mener at det sentrale er å vurdere hva som er årsaken til at PHO ikke er verdt mer i dag, er det derimot skjedd noe nylig (fundamentalt) som tilsier at kursen vil stige fremover? På hvilken måte vil ny CEO, tilgang til Surveillance i 2018, ny refusjonsordning, beste metode for å avdekke blærekreft, ha for fremtidig suksess? Har vi ennå noen grunn til å mistro det Schneider har sagt om fremtidig vekst, at refusjon er "the golden key" mv? Her må en selv vurdere på hvilken måte disse forholdene vil påvirke fremtiden for PHO. Jeg tror ikke veldig mange, undertegnede inkludert, som skjønner omfanget av det PHO har oppnådd i 2018. Det å si at PHO ikke har oppnådd noen ting er etter mitt syn helt feil - selv om det er kongen, statsministeren eller Buffet som sier det...

Jeg er relativt opptatt av fotball - og for å dra en parallell; Moss vant seriegull for første gang i 1987. Før 1987 - dersom en kun skulle sett på historikken - skulle Moss aldri vunnet seriegull. Vet du hvem de fikk som trener - og som var med på at Moss vant seriegullet året etter de rykket opp fra nivå 2? Det tok Molde 100 år før de vant seriegullet... På samme måte - det er ikke heller sikkert at noen som har hatt suksess for alltid vil ha det fremover...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.