Farma

CanonBoy
24.02.2019 kl 18:11 1723

Bravi.
Forstår ikke helt hvorfor utgiftene vil stige mer når Pho blir en suksess med 10, 20, 40 % markedsandel. Jeg vil tro det blir dramatisk motsatt. Jeg tenker slik at Pho står foran en akellererende vekst i US. Å selge inn scope til nye sykehus krever et team, Cysview/KZ, som håndterer x sykehus/legekontorer. Når innslaget er gjort og scopene er kommet i god drift, avtar salgsinnsats betydelig og selgerens kan dekke et betydelig antall flere sykehus. Altså salg av nye cysview doser blir betydelig enklere.
Når du bygger et selskap som skal gjøre suksess, vil kostnadene for å håndtere de første sykehusene være betydelige og negative i seg selv. Når du har kommet opp i en del sykehus vil denne kostnaden, kostnad pr nytt scope til nytt sykehus, gradvis synke. Dette skyldes blant annet læringseffekt, økt effektivitet, bedre kjennskap til produktet du selger. Når du oppnår en stor suksess 10, 20, 30% etc vil kostnaden PR sykehus går dramatisk nedover samtidig som repeterende salg av cysview til eksisterende kunder blir enklere å administrere på relativt færre selgere. Mitt tips, ved Pho suksess, er at utgifter/kostnader pr solgte dose Cysview vil gå dramatisk nedover.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.