Olje

bergsmofs
19.02.2019 kl 14:36 1210

Returning: Selskapets ledelse jobber godt, å løser de utfordringer som dukker opp en etter en. Colombia ønsker oljeindustrien de beste forutsetninger i landet nå. Jeg synes du sier det godt i innlegg over, som sagt tidligere, det er min oppfatning gjennom et lengre løp som aksjonær. Jeg regner med at vi i forbindelse med Q4 rapport, blir en del klokere. Under punkt for OUTLOOK, Om ikke før dette ! Aksjen holder seg denne gang bra, etter tidligere godmelding om veg m.m Så uten tvil er utviklingen og fremtidsutsiktene som aksjeeier i IOX, meget spennende. De melder til markedet når det skal meldes å ved produksjonsoppdatering hver mnd. Tidligere spørsmål om meldingshyppighet, er besvart av ledelsen. De melder regelmessig, men ikke i tide og utide ..... Men snart er nok tiden inne for melding(er) Imens triller ører opp å ned .... ??

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.