Olje

Returning
19.02.2019 kl 13:40 1411

Progresjon og utvikling i selskapet Iox. Det er her fokus må ligge. Omen ennu større fokus bør ligge på nasjonal Colombiansk energipolitikk såvel som regionalpolitikk. Ift. denne progresjon, omtalt så mange ganger herinne med Cor- løsning, 3 D- seismetikk, nylig melding om ferdigstilt veinett og pipline, på et felt anslått ml.30-100 mill boep. De nærmere 100 mill boep ble vel spekulert i etter 3 D seismetikk...? Leser en av historikk/ meldinger utover det ovenstående må en også gjøre seg tanker om tillit til en meget kompetent ledelse kontra krefter som søker å skape usikkerhet som noen nok tjener grovt på og som er en del av børs. Selskapet Iox jobber progressivt og meldinger tar jeg som bekreftende tillitsvekkende. Altså en tidslinje hvor jeg velger å være langsiktig.
Debatten om 600 fat og ører er som mye annet herinne er tufta på fremtid og derfor tenkte scenarioer. Hva med 6000 fat etter noen boringer??Meldinger og utvikling er derimot harde fakta.
Slik jeg tolker tidligere utmeldinger er det sannsynlig at det borres. Ivertfall har selskapet(x flere) meldt om planer, og derav stor sannsynlighet for at neste melding omhandler resultat. Igjen er spekulasjoner om det er meldepliktig ift.oppstart. Hvorfor? De har jo meldt oppstart senest 1. kvartal. Dog er dette, igjen, ett usikkert moment som gjør at usikkerhet blir pleiet og derav( noen ytterst) få tjener peng på trading. Algoritme... Backtrading er nok mest sannsynlig herinne på forum. Aker brygge lunsjene skal jeg ikke uttale meg om....
Colombianske myndigheter er altså også på Iox sin side. Det er faktisk en relativt ny nyhet og en gamechanger i seg selv. Tid er elementet her. Mener jeg.
Nyt vårværet;)
Redigert 19.02.2019 kl 13:43

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.