Olje og Energi

Zuq
15.02.2019 kl 09:20 1642

Helt klart at NEL må levere meldinger for at verdien skal overstige 5.45 per aksje. Sikkert fint for tradere å kjøpe/selge på disse nivåene med veksel på opp mot 20-30 øre over noen få dager blir det penger av slikt. Jeg tror ikke det kommer noen meldinger før Q4 og da kommer det sikkert en nøytral melding eller en melding om kontrakt til noen få millioner. Som alle her inne vet så må det også store kontrakter til for å forsvare verdien i NEL slik den er nå. De kommer nok, spørsmålet er når og i hvilket år de kommer. Selv har jeg estimert at 2020 blir et godt år for NEL med overskudd fra salg, nye store kontrakter og kanskje en emisjon til for å bygge fabrikker i Asia og Amerika. Verdien på NEL overstiger faktisk verdi med 2,5 nå slik jeg ser det, da er det lurt å bremse til nye kontakter er inngått og de må være store.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.