Finans

Skipssjefen
12.02.2019 kl 20:03 3545

Hehe, tro det eller ei, men det innlegget ditt har jeg ikke sett før jeg nå fikk se det av deg, og jeg gikk tilbake på klokkeslett.
Det er no uansett ikke mange måter å formulere dette på, og dessuten så hadde jeg ikke kokt mer kål på dette om jeg hadde sett ditt!

Så da forstår jeg hva du mente på dine siste innlegg om kopi. Så får du no tro på det jeg skriver, eller ei. Det går bra begge deler.

Trist at største aksjonær så åpenbart driver med manipulering og holde kurs nede med makt.
Det ble dessverre enda mer klart for meg at Str8up! sine innlegg i vinter stemmer mer enn hva jeg likte, og at Fredriksen har en plan som kun gagner han selv. Ikke dere andre. Jeg er med andre ord enda mer glad jeg har solgt meg ut av dette rottereiret når jeg nå har sett hvordan Feiten driver på.

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.