Industri

mex
12.02.2019 kl 09:45 2743

5-6 er EPS, earnings per share. Hver så snill og gjør en minimums innsats på research før du melder deg på her. Blir så oppgitt av alle kommentarer fra folk som har hørt ting her og der. Elkem er et veldig forutsigbart selskap, de forteller aksjonærene akkurat hvordan butikken er og kommer til å bli. De forsøker ikke å lure noen, ei heller villede. Hvordan q4 endte opp var totalt forventet i mine øyne, grunnen til usikkerheten hos mange er fordi de jasser seg opp inne på forumet her uten å lese Q rapportene.
-En gjenganger har vært hvorfor elkem hentet penger i desember, der det har blitt spekulert frem og tilbake om de hadde dårlig likviditet osv osv. NEI! Det stod grundig forklart i Q3 for de som ofret 5 minutter til å lese den.
-Hvordan elkem tross vanskelige markedsforhold har klart å opprettholde et salg for kvartalet på over 6 mrd viser hvor solid deres merkevare er. Jeg skrev tidligere at aksjene mine var til salgs for 45 kr stk, det er nå hevet til 53 kr.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.