Dagens tema

Risk-reward1
11.02.2019 kl 14:47 143

Da kom svaret på mitt direkte spm til Magasaki han aldri svarte på. Han stemmer Rødt.
Stakkars oss alle om de får innflytelse!

Så til teksten
Listhaug gikk for å sørge for at Regjeringen besto. Rikmannsvalpen Moxy er ingen supermann, men en maktsyk ung mann hvor ideologi bevist og dokumentert ikke funker i det hele tatt, skal tres nedover folk. Om du innbiller deg at du? og jeg som vanlige borgere, betaler skatten, begår ikke kriminalitet, belaster ikke samfunnet vil få det bedre, er du ekstremt ville veier. Vi kommer til å betale "festen" for de priviligerte partiapparatet velger ut. Og det er ikke den vanlige norske mann og kvinne!
Dette såkalte "naziinnholdet" må du gjerne konkretisere, men jeg føler meg veldig sikker på at det klarer du aldri!
At en slik tolerant person som deg, hvor alle er vi like gode osv. presterer å bruke dialekten som et slag argument, viser hvor hyklerske dere rødfargede er.
Patetisk oppførsel, men setter dere selv på pidestahler og tror at dere er bedre enn andre.
Det har dere overhodet ingen grunn til!

RR

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.