Transport

LukyStokwalker
07.02.2019 kl 17:17 1999

Jeg tviler på at Kjos vil selge til Kina. Han vil helst ikke selge sitt livsverk i det hele tatt, men om han måtte ville han (kanskje) valgt Lufthansa eller IAG. Å selge til Kina eller Ryanair blir en personlig nederlag for han.

I etterpåklokskap burde NAS har tatt en rettet emisjon til en bestemt kurs, og kjørt en reperasjonsemisjon til øvrige eiere deretter. Å vente tre uker for å vite tegningskurs er ikke god... Jeg regner med at bombetrusselen som ble ringt inn i dag har sammenheng med at noe vil at kursen skal ned. Man kan også videre spekulere i timingen fra den spanske fagforeningen om streiketrussel er siktet mot en sårbar ledelse.
Redigert 07.02.2019 kl 17:19

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.