Farma

Londonmannen
07.02.2019 kl 13:01 8411

Forholdene rundt fimaVaCC, og hva som trolig ligger bak utsettelsen av offentliggjøringen av data, er meget godt beskrevet av TS. Og ut fra den beskrivelsen så er det slett ikke sikkert at vi får offentliggjort datene før Q4 presenteres neste uke. Men jeg håper at om så er tilfelle, så vil PW gi en redegjørelse rundt prosessen slik at han kan roe nervene på alle dem som i dag er nervøse og frustrerte over at ledelsen ikke evnet å levere innenfor det tidsvinduet som ble skissert på Q3.

Når det er sagt, så er det fortsatt fire børsdager igjen før Q4 presentasjonen og en melding eller flere kan slå ned i markedet som lyn fra klar himmel innen PW går på podiet den 13 feb.

At aksjonærer som har vært med gjennom 2018 synes kursutviklingen er skuffende har jeg ingen problemer med å skjønne. Selv hadde jeg en liten tur inn i PCIB vinteren/våren 2018, men valgte å gå ut i løpet av sen vår 2018. Men da kursen dundret nedover til under kr 30 kunne jeg ikke motstå fristelsen og har gradvis kjøpt meg inn igjen og har pr dags dato langt flere aksjer enn jeg noensinne har hatt i PCIB. Og jeg føler meg overbevist om at jeg her sitter på en vinner der kursen kan skyte mot himmels før noen av oss aner det. Samtidig er jeg forberedt på at dette kan ta tid og drøye ut. Men jeg kommer ikke til å sette meg på utsiden av denne igjen.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.