Farma

Londonmannen
28.01.2019 kl 20:56 10032

Jeg forstår at du er frustrert og i den grad PW kjenner til de nevnte mekanismene, noe han helt sikkert gjør, så burde han være mer forsiktig med å uttale seg sikkert om når oppdateringer kommer. For det er helt tydelig at slikt skaper frustrasjon, men også usikkerhet. Det ville være langt hyggeligere å være forberedt på at det ville ta tid og så bli positivt overrasket når oppdateringen kom tidligere enn forventet.

Men det kan jo hende at PW tar lærdom av dette og endrer måten han guider på.

Når det er sagt så har nok ikke PW verken myndighet eller tyngde nok til å fremskynde en børsmelding, dersom PCIB er bundet av klausuler og rekkefølgekrav mhp vitenskalig publikasjon og patentbehov. Hadde han gått mot dette kunne det kostet PCIB dyrt. Da får han heller tåle at han nok en gang har gjort aksjonærene frustrerte med sin guiding.

Jeg tror nok at når avsløringen kommer vil vi være glade for at vi hadde tålmodighet og ikke lot frustrasjonen presse oss til salg. Dette tror jeg kan bli stort!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.