Farma

trek
28.01.2019 kl 06:34 2328

Du skriver "Nå som detaljene rundt veddemålet er vel kjent, er det ingenting annet som vil styre kursen. Unntaket må være hvis vi selger pharma for overraskende mye mer enn forventet (tidligere prising). "

Jeg vil minne om at Vistin Trading nå er avsluttet. Vi kan dermed ikke "selge pharma" og sitte igjen med derivatene/ arven etter Kjus. Rekkefølgen blir å selge Kjuspapirene i løpet av 2019 en gang, forhåpentligvis med en liten pluss. Deretter må man se hva de frigjorte midlene skal brukes til. Jeg tror det mest fornuftige er å utvide fabrikken, som planene først var. Det ser ikke ut til å være problemer med å selge Metformin, men kostnadene har vært for høye det siste året. Jeg tror en større fabrikk vil være mer effektivt. Når dette er på plass så kan hele selskapet selges, eventuelt bli værende på Oslo børs som et soloid utbytteselskap.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.