Innovasjon

CS_invest
27.01.2019 kl 22:00 789

Uansett hva som skjer - så taler Dere alle bullshitt!

Dere gidder ikke legge om på det som betyr noe. Taler om kjøtt versus vegetar. Og sortere på plastikk. Og sortere på boss...

Og hotellprinscessen/kongen - taler om at alle må spise mindre - for at kompensere for det MEGA-avtrykk hotel-imperiet påfører miljøet!

TULLPRATT! - og BULLSHITT!

Er LUTE lei av at høre på alt dette regelrette BULLSHITT! Dersom det skal gjeres noe som har effekt på miljø - så er det enkelt og greit at det må takes et tak der hvor det betyr noe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det vil si:

- Då må dokker faen meg slutte med alle disse flyture for at oppfylle dette nesten heilige/småpsykotiske? "reisesyndromet"
- må slutte med at dette norske faenskapet med at på liv og død må ha den heiliga HYTTE - og på død og pine - kjøre på hundre og hundre km frem og att for komme til den kvar helg (og komme til snøsmeltet oppkjørsel pga. varmekabler i bakken). I tillegg til en håndfuld med plastikderiverte ski (og tilpassede kondomdress herfor) - for at gjere klimaavtrykket mer presist.
- må slutte med dette jævlige oppussingstullet som bortimot riter alle TV-kanaler som en mare - koster MYE mer CO2 - end penger.

OG SÅ TA ET JÆVLIG OPPGJER MED DOKKERS EGENINNSIKT!!! Det er faen med ikke kyr eller svin eller kyllinger eller gresshopper - som produserer størst CO2-avtrykk. Det er FAEN MEG DERE - miljø-vennlige eller - fientlige - uansett.

Dvs. at den del av VERDEN som vokser uhemmet - er den som setter størst "klimaavtrykk".

Da eg var barn - var Kina under 1 mia innbyggere, India rundt 6-700 mil. Verden var vel under 5 milliarder. Nå er alt så veldig mye høyere end det - og for at gjere en lang utredning veldig kort; SÅ ER DET DET SOM ER ÅRSAKEN TIL KLIMAPROBLEMENE I VERDEN!!!!!! Det er for mange mennesker!

Bare for at produsere et par FAKTA for Dere præmiefjolser - som trur at det at skifte fra biff til bønner i Norge kommer at redde verden!

Det gør det ikke - skal "verden" reddes - så er eneste som vil komme at ha effekt:

1. En dramatisk reduksjon i folketall i verden
2. en dramatisk reduksjon i unødvendig overforbruk i vestlige verden (og her taler jeg FAEN meg ikke kun om TULLINGER innen regjering og RIKINGER som må fly privat-jett til Davos - men like mye om samme TULLINGER og NULL-hovder - som par tout må fly til Grand Canaria eller noe annet som passer for slike fjoldser - kvart år!

Sorry - men så enkelt er det faktisk! Bare ingen politikere som har mot nok til at si det!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.