IKT

tunktee
25.01.2019 kl 10:04 1665

Hehe, den huleste personene er blant annet meg.
I Bergen er der en stor Rema-butikk som har døgnåpent. Den ligger i nærheten av Flesland og ved et knutpenunkt på trafikk fra Bergen Sør til Bergen Vest/Sotra og sentrum, så kanskje de får det til på sikt. Kjøpmannen uttlate i høst når han innførte åpningstiden at det uansett var en grei løsning ettersom butikken ville være helt ryddet og klar om morgenen.

Jeg var der i forrige uke klokken halvto om natten, selv om det er langt å kjøre herfra.
Veldig hyggelig da; de to som var på jobb var glad for å se folk, så jeg fikk jo nesten blomster i døren hihi. (De jobbet hele tiden med å sette ut varer og rydde i butikken.)
Tror de får det til etterhvert som folk vet om tilbudet. (Kjekt også for de som kommer hjem med charterfly klokken fire om morgene.)

Den lovløse fuglen kan man ungå ved å ha en sluse tilsvarende det de har hos gull- og klokkebutikker.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.