IKT

tunktee
18.01.2019 kl 17:23 3170

Kjekt å høre fra deg Collin, og takk for et utdypende svar!
Fortalte det kanskje tidligere, jeg forsøkte litt daytrading i begynnelsen av «karrieren». Fant det svært utfordrende, og hadde kun suksess med bull og bear produktene på hovedindeksen i en periode. (Men ganske tidkrevende) Trodde det var blitt håpløst å drive daytrading de senere årene, etterhvert som robotene har blitt mer aktive i omtrent alle aksjer!?
Jeg har som regel noen greie trades i løpet av året, men da gjerne over 2-12 uker. Siste var Panoro som jeg kjøpe på instinkt like før årsskiftet og solgte en uke inn i året (litt for tidlig vell og merke). Gjorde også gode trades i Scatec i fjor, men det toget er kanskje gått nå.

Husker å ha sett nicket til Skipssjefen for lenge siden. For å være ærlig så leser jeg kun Strongpoint trådene nå. De fleste andre tråder blir for slitsome grunnet all kranglingen, og at man gjerne ikke får svar når man stiller «dumme» spørsmål. Er samholdet og tonen her som gjør det trivelig :) Hvilke tråder er Skipsjefen aktiv på?

Jeg trenger å komme over eller bli tipset om en aksje nå til dags. Er inne i en lat periode og orker ikke bruke dager og uker på å studere diverse aksjer. Skjerpings må til 😒

Må innrømme at du går meg en høy gang når det kommer til etikk. Liker å tro at jeg har god moral, men etikken er av den mer kyniske sorten...
Hadde lastet opp med en sigarettprodusent som het Trump-smokes hvis der var penger å hente!

God helg Collin, og alle dere andre Strong-fans!

Ja, glemte neste: Selvfølgelig er der ikke noe galt med selskapet vårt! Både du og jeg har vel sett tilsvarende situasjon i flere andre aksjer. Dette er psykologi; Kursbildet har over lang tid har gjort markedet usikkert og avventende. Det tror jeg hvertfall...

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.