Olje og Energi

Framtia
17.01.2019 kl 13:04 4758

Jeg er ikke uenig i det du skriver og heller ikke uvitende til andelen H2 produsert ved elektrolyse vs reformering...Det som er gledelig er at elektrolyse ser ut til å kunne konkurrere med fossil H2 for første gang på 25 år...Nå tror jeg at 360MW er kapasiteten på den nye fabrikken, som er sagt å være full automatisert...
Løkke sier også at fabrikken er oppe og går i 2020 og klar for full produksjon for å ivareta kundene.
Sitat; "Operational in 2020 with ramp-up aligned with customer requirements"
Jeg aner en viss kontroll, men mye bør vel gå på skinner! Det er ikke min oppfatning at Nel organisasjonen sitter uvirksomme og venter på en dato...Jeg tror det er en rimelig travel hverdag...
Det har forøvrig vært nevnt 3 skift ifm Herning fabrikken, men mht Notodden får andre svare for...Mulig, mulig ikke...Hva ramp-up betyr i denne sammenheng vet jeg ikke...Tolker det som opp til 360MW, som er maks..., eller!??

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.