Finans

Skipssjefen
17.01.2019 kl 12:08 2849

Toffen;

Jeg solgte mesteparten på 20 - 19,90 - og solgte i dag på rekylen.
Så jeg har ikke noe å skamme meg over. Var ikke mye som gikk mellom 20 og 20,4 tallet. Og neppe mange her på tråden som valgte å selge, men som sitter på 19 tallet igjen.

Lunch er for mange i 11 tida, mens mitt ur på veggen viser 12:05.

En ting til, når jeg har solgt, ser jeg meg ikke tilbake. Denne må gå til 22- 25 eller 30 for min del. Finnes gode alternativer til inkasso om dagen.
15 er ingen umulighet om handeluro og shutdown, hard Brexit etc inntreffer samtidig fremmover. Det er rekord for Shutdown som skader økonomien, det er ventet 2 reentehevninger i US, Trump sint for oljen igjen stiger, Trump sin våpenhvile med Kina utløper om et par mnd, Brexit kan bli steinhard og økonomi som blir like jævlig som 1929 ! Trump vurderer USA ut av NATO.
Børsene steget bra siden bunn, kanskje på tide de tar seg en pust.

Dette gir god grunn for at AXA snuser på 18 blank - og dere husker ordreboka da vi så 18 første gang. INGEN kjøpere under 18.00 - det så ille ut.

SS

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.