IKT

PSI- Investor
17.01.2019 kl 09:27 3827

Får vel løfte tråden til rett dag i alle fall...:
På NRK Østfold var det i dag et lengre innlegg om Nabobil og hvordan man kunne leie en bil for så lite som 190,- kr pr dag.
Hørtes jo fint ut egentlig. Får håpe det går bra for dem.God reklame var det i alle fall.
Men sikkert fort gjort å tape en god del også dersom det skulle skje noe med bilen.
Selv har jeg i mange år leid ut en varebil for 2500,- kr pr mnd, det har funka veldig fint og hele bilen er nedbetalt for lenge siden med leien og det er veldig praktisk når jeg en sjelden gang trenger den, men hadde vært mer skeptisk til å leie ut på dagbasis til helt fremmede.

Ser nå at jeg var for treig til å skrive til at det var jeg som løftet tråden til rett dag

Holmen kan vel selv sørge for å løfte kursen hvis de trenger god utvikling i kursen, det er jo bare å kjøpe større mengder av gangen og ikke gi seg før salgspresset avtar. Det skal sikkert ikke SÅ mye til for en så stor aktør. De fleste av oss andre er mer avhengige av å vente og håpe...
Redigert 17.01.2019 kl 09:36

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.