IKT

Collin
16.01.2019 kl 15:45 4103

Strong blir tatt med i dragsuget til retailbransjen. Det er en forklaring gitt meg i dag, og det gir jo mening. I tillegg er alt som har med kontanter å gjøre upopulært som investeringsobjekt. Når vi vet at Strong har løsningene for en retailbransjen som må blir mer effektive, så burde noen kanskje se denne muligheten istedenfor bare begrensningene? Da blir det kontanter i markeder som Spania og ny produktportefølje i markeder hvor kontanter er på vei ut. Strong viser jo vekst igjen, kostnadsreduksjoner og nye produkter med uante muligheter. Det skal så lite til før vi er på den rette siden. 400 mill i MCAP blir lite om dette lykkes og det tror jeg det gjør.
Vi har rett man på rett plass i Strong nå tror jeg. En med fullt salgsfokus og styret har også en av Norges beste på salg på plass. Vi har gått fra produkt- til salgsfokus. Etter mange år med FoU og prouktoptimalisering så vet vi at kvaliteten er der nå, så ingen unnskyldning lengre nå er alt opp til salgsteamene. Det skal bli svært spennende å se vekste i Spania i Q4 med referanse til hva som ble sagt under Q3 angående økning i arbeidskapital.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.