Olje og Energi

Pick Up
12.01.2019 kl 21:43 4356

Siden ingen har ytterligere kommentar til mitt innlimte innlegg, tillater jeg meg å trekke ut et avsnitt som jeg finner interessant fordi dette er klare ord for penga.

Globe says for Questerre, more disappointment in Quebec

2018-11-21 07:59 ET - In the News

"We are open to looking at [oil and gas] projects in taking into account their environmental impact, but we aren't open to shale-gas projects in Quebec," Mr. Legault told Le Devoir, appearing to slam a door that the CAQ had previously kept open. He has, however, at least left the door ajar to shale gas projects in rural areas of Quebec that would welcome the much-needed development.
© 2019 Canjex Publishing Ltd. All rights reserved.

Hans uttalelse henger på greip med hva tidligere energi- og naturminister, Moreau uttalte i sin regjeringsperiode. Men som nevnt, er det ellers over og ut for skifer gass i Quebec. Her finnes det ingen bakdør for Qec.

Redigert 12.01.2019 kl 21:45

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.