IKT

Grantchester
11.01.2019 kl 12:47 1236

JosMag: fint om du kan stille spørsmål på Q-presentasjonen. Jeg har veldig lyst å delta men har dessverre ikke anledning pga reise. Tidligere har det vær laget lister med spørsmål her på forumet for andre å stille på presentasjonene men det kokte bort dessverre. Jeg har ennå til gode å høre spesielt konstruktive/kritiske og godt funderte spørsmål på møtene som jeg har følgt med online fra utlandet. Aksjonærene har vært slappe.

Her forresten et eksempel på hvordan misfornøyde aksjonærer reagerer på og agerer når resultatene uteblir og aksjeverdiene deres destrueres av inkompetent ledelse/styre;

https://finance.yahoo.com/news/concerned-shareholders-requisition-special-meeting-195700242.html

Det begynner å haste for STRONG også etter år med løfter og snakk om alle mulighetene mens resultatene har vært middelmådige og aksjekursen fallende - jeg håper inderlig at Q4 blir godt over forventingene.
Redigert 11.01.2019 kl 13:01

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.