IKT

PSI- Investor
05.01.2019 kl 22:22 3632

JW sa vel noe om målet av og til ja, jeg er igrunnen vel så opptatt av hvordan slagplanen/ strategien ser ut for å komme dit. For meg blir målet da mye mer troverdig.
Og angående det du nevner til slutt Collin: nå er det egentlig ikke min mening å kritisere noen her i kveld, men det kan jo være at nabobil lider av at det ikke er full fokus og 100% innsats for selskapet?

Jeg er enig ned deg om at vi bør la JT rekke å få resultater av det han driver med. Å drive et milliardkonsern krever likevel full fokus.
Nå ble jeg imponert over ham på den videoen som ble lagt ut for en stund siden, det sprudlet av energi, og brukes alt det på Strong vil han lykkes!
Jeg skal nå uansett være med en del år til jeg, men håper på økte resultater så snart som mulig nå og en viss økning i utbytte for hvert år hadde vært supert.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.