IKT

Just_Nilsen
04.01.2019 kl 21:50 8366

Det har vært mange dummere overskrifter der på HO, men enig. at ikke den traff.. Det har bare kommet flere selgere frem.
Vi snakker om et marked som endrer seg hver dag, Strengen ble startet lenge før jul.
Jeg prøvde å få noen til å lage ny streng og sa flere qanger at overskiften var feil. Jeg vet ikke hvor mye du følger med. Det gikk et par store da den ble skrevet og omsetning var nesten null. Overskriften var feil nå i etterkant, men ikke da!

Jeg har holdt meg lavt i det siste. Mye som har skjedd og familie som skal koses med, men bet meg merke i et innlegg fra PSI-I her på veien nedover strengen.
--------
Slår skapene med C&C skapene til på større steder er ikke 27 slotter nok. Det var mitt spørsmål til JW på et Q. Det er visst en løsning på det uten at jeg fikk vite hva.det var. Kanskje så enkelt som flere skap. Ikke vet jeg. Men PSI har tanken og jeg har den, men plassen?

Måtte vårte drømmer for at Q4 slår til som vi håper. Neppe som vi håper. Da ville vi hatt en positiv PW. SP vet nå. Men gode tall må det bli og med kostnadsbesparelser og ..... Alt dette vet dere som følger tråden.

Jeg regner med å være på Q4 og forventer at JT bestiller den beste frokost.av snitter. Det er tross alt frokosten vår. Det har tapt seg der på Continetal fra den gang jeg begynte å frekvetere den seansen. Tror vi blir en del av oss der denne gangen.
Redigert 04.01.2019 kl 21:51

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.