IKT

Just_Nilsen
30.12.2018 kl 19:09 1546

den mest intesante persone jeg ble kjent med dettet året sktiver her fra Analucia. Etter et år har jeg ikke funnet en gal ting om han annet ha ikke født norsk. MEn et er jo ikke galt! Godt nyttår Grant! Jeg looger nå av og pv'en kobler opp Canal Digital for Dronningen og meg. Vi gikk glipp av av en serie i gåtr je elsker å gråte til.
Dere som kjenner meg vet at jeg er utrolig følsom romantiker. Og alle romantiske damer ser på meg som en drømmeprins. Så ble jeg kjæreste 16 pr gammel på kirketreff og, vel det var plass fro sånne som meg som fulgte bud, men visste og vet det er ikke sannheten. Det kjenner vi ikke ennå. Og de som har lest mine innlegg vet hvem som vi hqadde som prest noen ganger. Han var fin! Det får dere bare finne ut slev. Et sted går grensen på hva jeg kan dele
Men et par av lederne der er faktisk i boksen sende julehilsen til. De bertget en årgang der jeg vokste opp ved NRK-., De over er daue eller b litt milliadærer. De under er for meg bare n jeg ikke skal si navnet på. Mitt største radioprofil! Vi har været i sammen og drukket gravøl for noen av disse som har betydd noe for oss.

HAn leser ikke her, men nå må jeg sette meg ved mitt stuio K, gjorde det i går også og fant en linje. Så sier Dronngineg plagiat, men det er ikke det. Musikke min er formet av de gamle og de litt nyere som Bach beethoven og Brams. Jeg tror jeg må legge tiol Kygo og Alan. Fytti! De traff spikeren med inntreden.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.