Farma

heilo888
29.12.2018 kl 11:25 1878

Durable;
Støtter deg i det du skriver, men mener i motsettning til deg at Per i likhet med Costa i Nano , og Hestdal i Photocure burde vært avskjediget nå.

PW. er alt for tilbakelent til å være en ambisiøs næringslivsleder og passer beklageligvis på ingen måte inn der PCIB befinner seg nå. (PW er forsker, ikke selger!)
Jeg tok det med Costa og Hestdal med Jonas E. tidligere. Men om det bare bidro, eller var avgjørende for deres avgang skal jeg ikke si noe om.

Blir ikke resultatene fra FimaVacc publisert umiddelbart på nyåret tar jeg kontakt med Jonas Einarsson direkte!

Som du kanskje har lest har jeg etterlyst resultatene fra FimaVacc fra ledelsen, og spesielt som du fremhever så skrev jeg at de for all del burde gå ut å informere markedet før nyttår i tilfelle de ikke klarer å opprettholde guidingen sin. (Per har ikke akkurat en god historikk med å oppdatere markedet i tide!!!!)

Men det jeg oppfatter som arroganse fra ledelsen i og med å ikke svare meg kan selvfølgelig også tolkes positivt om du skjønner?!

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.