IKT

Just_Nilsen
27.12.2018 kl 23:37 2247

Jeg kjenner Collin og han er hel ved samt tåler alt. Det er få personer jeg har møtt som og blitt venner med, som jeg har mer respekt for. Kunnskaper og omgjenlighet og nygjerrighet som jeg også har..

Slapp av Trikker'n. Du er jo petimeteret vårt og jeg er takknemlig for at du deler listen din som jeg vet koster en liten formue å være ab. på.

Så leser jeg strengen vår. Vi nærmer oss slutten av 2018 og siste børsdag i morgen.

HitIT kan du starte en ny streng der 1. januar? Jeg har ikke peiling på hvem du er, men du er en trofast og utrolig kunnskapsdelelig person.
Du kan for eksempel ta tittelen.
STRONG, dette er året da e-handel tar av og teknologien ligger i Strongpoint og cub. just in time!

Det er faktisk det jeg tror skjer. Efektivisere henting av varer er et must. Logistics. Ingen problem på handel av dyre varer, men taannkrem og bananer!

Jeg er spent på hvordan det funker der på ganske så mange steder som er dukket opp. Jeg er bull STRONG:

ps. Hvordan bli kvitt bananfluer. Dronningen hadde en grønn tass fra Plantasjen og huset er fullt av disse irriterende små dronene. Disse er slike som vil opp i nesebor og inn i øret. Tips tas i mot med takk. Jeg har lagd skål med alt det bexte jeg vet og zalo og klistrepapir ved siden.. .
Redigert 27.12.2018 kl 23:42

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.