Olje og Energi

Villmannen
27.12.2018 kl 19:07 3098

Pick Up

Du har ropt at du ville shorte QEC fra den sto i kr. 1.- for flere år siden. Du er en vits.. Jeg har kjøpt QEC på over kr. 5.- og tjent grovt med penger fordi den gikk derfra til kr. 7.85.- (fra en fredag til en mandag tjente jeg flere 100 000 kroner og solgte.). Jeg har kjøpt QEC på kr. 3.- og solgt på kr. 4.50.- etc etc. Min netto på QEC er ganske så stor. Du derimot har tapt alt fordi du har skreket selg uansett. Alle dine short posisjoner ville blitt tvangssolgt for å dekke dine tap :). Ler rått av deg og Stevenp. Det er folk som har tjent grovt, men det er og folk som har tapt penger. For dem er det trist at politiske myndigheter fremstår som om de styrer en jalla stat og er ellers helt uten ryggrad. Forskjellen på meg og deg er at jeg unner alle å tjene penger, mens du kun hater QEC. Å selv om jeg ikke gidder sperre bort noen på forum betyr ikke det at jeg gidder ha noe med deg å gjøre. Ha en fin fin romjul og kos deg med ditt - jeg trives veldig godt med mitt - helt uten at du er involvert :). .

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.