IKT

Just_Nilsen
23.12.2018 kl 22:44 1903

Et lite ps her ang. svor, kjære collin! Jeg serverte min kjære det i dag. Det er ikke bare å følge opskriten. Vel, med midre du har kokeboke for ovenen din oppe. Alle ovner er forkjellige.

Du må følge med som jeg gjordw i dag. Jula er satt her. eSom vanlig pynting av tre som o i år er selvplukket i egen skog. Deg var 7 met og jeg kortet til noe mindre for transport. Fytti, jeg har fått plass til en Georg Jensen i toppen som nesten treffer høeyeste punkt. Kona eller Dronnigne som jeg klaller henne ahr pybtet mens jeg passet på ribba.
Vi så på hovmesteren og lo nok en gang. I morgen kommer alle hit på pinnekjøttet som er lagt til vanning. Jeg bytter vann 3 ganger. Jeg har røkt pinnekjøtt og noen av gjestene syns det er litt for mye. Jeg liker ikke det så da blir det mellomting.Det er for ... jeg som står for alt når det gjelder mat og jul her i heimen.

Jeg ønsker alle SP're en riktig god jul. Jeg slår nå av PC'n og tar jul. Mobilen er på for de som vil sende hilsen. Regner med en fra søramerika om ikke det kommer så sender jeg og får jeg ikke svar så etterlyser jeg. Kjenner jeg gutten rett så er alt veldig bra.
Jeg er blitt kjent med noen nydelige mennesker i år! Jeg er faktisk veldig fornøyd med alle terkler jeg har gått ovver og bare fått vennskap tilbake. Ok, et par som er forsiktige og jeg forstår veldig godt. Grunnen for at ikke jeg er på topp 50, men snuser under.

God jul. Og godmeldingen fra SP håper jeg kommer rett over nyttår! For godmeldinger kommer, Det er jeg siker på. Så er det dette med kontraktsverdi og hva som meldes. Jeg hadde egentlig ventet positiv PW, men vær så snill om det tenkes på vent til neste år.

Rapportér innlegg

Vennligst skriv inn kommentar på hva du mener er upassende og trykk send. Dersom kommentar ikke er nødvendig, vennligst trykk send direkte.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.
E-postadressen brukes kun for å få kontakt med deg i forbindelse med advarselen.